LPAD (Dynamické vyšetření učebního potenciálu)

Submitted by Terka on Sat, 12/18/2021 - 12:05

Kurz LPAD seznámí účastníky s teoretickými základy Feuersteinova dynamického vyšetření i s praktickými postupy a nástroji pro dynamické hodnocení učebního potenciálu.

—  Náplň

Třítýdenní kurz určený primárně pro psychology a speciální pedagogy. Pro případné zájemce z řad učitelů MŠ, ZŠ nebo SŠ, je podmínkou účasti předchozí absolvování kurzu FIE I nebo Dynamického vyšetření dětí předškolního a mladšího školního věku D. Tzuriela a zkušenosti s individuální prací se žáky se SVP. 

Účastníci kurzu se v průběhu 10 dnů  seznámí s teoretickými základy Feuersteinova dynamického vyšetření a naučí se prakticky používat 15 instrumentů LPAD. V závěrečném týdnu pak budou účastníci sami pod supervizí vyšetřovat, interpretovat výsledky a psát závěrečnou zprávu.

V ceně kurzu je také kompletní diagnostická baterie.

—  Rozsah

Celkem 120 hodin (15 dní). Kurz může být rozvržen dvěma způsoby:  
1. Dva na sebe navazující týdny teoretické (10 pracovních dnů) + 1 praktický týden 
2. Pět dvoudenních setkání v měsíčním odstupu + 1 praktický týden 

 

Informace o vyučujících, termínech a přihlášení na stránce ATC metod profesora Reuvena Feursteina.

Page
Sub Title
ATC Reuven Feuerstein / různé termíny
Content type
Weight
0
SubPage