Kurz LPAD seznámí účastníky s teoretickými základy Feuersteinova dynamického vyšetření i s praktickými postupy a nástroji pro dynamické hodnocení učebního potenciálu.
— Náplň
Třítýdenní kurz určený primárně pro psychology a speciální pedagogy. Pro případné zájemce z řad učitelů MŠ, ZŠ nebo SŠ, je podmínkou účasti předchozí absolvování kurzu FIE I nebo Dynamického vyšetření dětí předškolního a mladšího školního věku D. Tzuriela a zkušenosti s individuální prací se žáky se SVP.
Účastníci kurzu se v průběhu 10 dnů seznámí s teoretickými základy Feuersteinova dynamického vyšetření a naučí se prakticky používat 15 instrumentů LPAD. V závěrečném týdnu pak budou účastníci sami pod supervizí vyšetřovat, interpretovat výsledky a psát závěrečnou zprávu.
V ceně kurzu je také kompletní diagnostická baterie.
— Rozsah
Celkem 120 hodin (15 dní). Kurz může být rozvržen dvěma způsoby:
1. Dva na sebe navazující týdny teoretické (10 pracovních dnů) + 1 praktický týden
2. Pět dvoudenních setkání v měsíčním odstupu + 1 praktický týden
Informace o vyučujících, termínech a přihlášení na stránce ATC metod profesora Reuvena Feursteina.