Життя є зараз ─ заходи дозвілля / Život je teď ─ volnočasové aktivity
Добірка місць де провести вільний час / Nabídka míst pro trávení volného času
Добірка місць де провести вільний час / Nabídka míst pro trávení volného času
Подати заявку на внесок можна до 15 травня
21.03.2023 | 19:00
When teachers build bridges from the classroom to the world of work, it can motivate and inspire their students—and help them imagine their futures.
Jak by měla ideálně vypadat škola v 21. století? Jak pomoci dětem zamilovat si školu a vzdělávání nejen v ní? A jak pomoci skvělým učitelům nevyhořet v systému? Robert je učitel a psycholog, který se domnívá, že strach do vzdělávání nepatří či že by se studenti neměli poměřovat a ani testovat. Napsal knihu Uč jako umělec a jeho mise je zlepšovat školství a pomáhat učitelům v ČR.
Výuka může být úspěšná jen za předpokladu, že se povede mezi třídou a pedagogem navázat kvalitní vztah. Tomu napomůže, pokud si učitel osvojí schopnost pozorovat chování žáků bez toho, aby toto chování nějak interpretoval, hodnotil či „nálepkoval“. Jak tuto metodu využít v praxi, poradí Radka Schillerová, lektorka kurzů „Škola bez poražených“.
In this two-part series, theory and practice meet head on as education expert Professor Dylan Wiliam sets up an experimental school classroom. For one term, he takes over a Year 8 class at a secondary comprehensive to test simple ideas that he believes could improve the quality of our children's education.
By the end of term, however, even Wiliam is surprised by the impact the experiment has had on the students' academic achievement.
První video z třídílného seriálu s lektorkou, terapeutkou a krizovou interventkou Kristýnou Farkašovou přináší praktické tipy pro pedagogy, jak mohou pracovat sami se sebou a pečovat o své mentální zdraví v nelehkém čase.
Rozhovor s Michalem Horkým o tom, co prožívají mladí nebo začínající učitelé. Co z pedagogického vzdělání mělo skutečně dopad na praxi, která čekala absolventy po škole? Kde všude mimo školu se dá načerpat užitečná učitelská praxe? Co patří k největším výzvám při přechodu z VŠ do praxe a co nebo kdo s tím může pomoci?